De invloed van voeding op de energielagen


Beste lezer,

Dit blog is een onderdeel van een reeks verhalen over mensen die met regelmaat meemaken dat anderen en / of zijzelf over hun grenzen gaan.

Afgelopen keer heb ik geschreven over het nut van meditatie.

Dit keer wil ik het hebben over welke voeding je zou kunnen gebruiken voor de energielagen.

Voedingsmiddelen hebben een bepaalde frequentie welke overeenkomt met de frequentie van een bepaalde energielaag.

Op deze manier zorg je voor meer balans tussen de energielagen.

Als je de mini-cursus “Je grenzen bewaken? Doorleef de 7 Stappen Van Jouw Yes Energy!” erbij pakt kun je zien over welke energielaag ik het heb.

Stap 1 heeft de kleur rood en hieronder zie je ook dat stap 1 dezelfde kleur heeft als in de mini-cursus. Deze zijn dus gelijk aan elkaar.

Hier heb ik het over 7 stappen / energielagen.

Mocht je de cursus nog niet in je bezit hebben, je kunt het via onderstaand formulier downloaden.

Mini-cursus “Je grenzen bewaken? Doorleef de 7 Stappen Van Jouw Yes Energy!”

Het brengt balans in iedere energielaag. Hier lees je welke voedingsmiddelen te gebruiken.

stap 1:
eet je granen -> granen, tarwe en bruine rijst
rood fruit (bevatten rode energie) -> appels, tomaten, rode bessen
lievelingseten uit je kindertijd
proteïnen en vlees
rode bieten, rode paprika's

stap 2:
al het oranje voedsel -> zoete aardappelen, wortelen etc.
zaden, noten, olie

stap 3:
koolhydraten -> volle granen, peulvruchten, groenten, fruit
voedsel met lichte eiwitwaarden -> banaan, verse ananas, linzen, haver en andere granen
kip en ei
bloemkool, gele courgette, maiskolven

stap 4:
broccoli, bonen, groene paprika, komkommer, groene kolen, snijbiet
wijn, omega vetzuren, groene groente, magere kwark

stap 5:
blauwgekleurd fruit -> bosbessen, pruimen, druiven
kersen, rozijnen, olijven, zwarte sojabonen
voedsel wat je goed kunt doorslikken, bijvoorbeeld soep.
Artisjok, zeegroenten, water

stap 6:
donkere fruitsappen
aubergine, pruimen, bramen en rode ui
zeer licht verteerbaar eten
kruidenthee, koffie, rode wijn

stap 7:
Extreem licht voedsel zoals wilde paddestoelen, champignons, knoflook, gember, ui, lychees, kokosnoot en overig tropisch fruit

Ik wens je veel plezier met het nuttigen van deze voedingsmiddelen.

Al deze voedingsmiddelen hebben invloed op de energielagen. Net als de oefeningen in de mini-cursus.

Eet smakelijk!
Tot de volgende keer en een gezellige dag.

 

 

Marina



© Marina Eleveld

 

terug naar pagina BLOGS

 

P.S. Wil je nog meer verhalen ontvangen in je mailbox?

Vul onderstaand formulier in en ontvang daarbij de nu nog GRATIS mini-cursus "Wil jij weer vrolijk en fris uit je bed stappen? Doorleef de 7 Stappen Van Jouw Yes Energy!" ter waarde van 85,- Euro!

* indicates required
*

 

 

Social Media


Contact

Marina Eleveld

Maasland

06 18 49 23 06

informatie@marinaeleveld.nl